Kladdkaka & plugg

Hej sötnosar! Sitter här och äter på min goa kladdkaka, tänkte att jag kunde plugga lite - lika bra! Vi har ett arbete som snart ska vara klart i engelskan, usch. Bara massa arbeten som ska göras & skickas in, när ett blir klart kommer ett annat.. Det tar aldrig slut! Men snart är det lov, skönt! & min födelsedag:) Hihi. Snart har alla 91;or blivit 18 förutom lilla jag.. Men 22 dagar till så är jag också det! :)

Iallafall, jag vaknade för några minuter sedan. Jag var såååå trött att jag somnade, jag skrev ju att jag skulle vila, blev lite mer än vila. Hihi, men jag behövde verkligen få vila ut eftersom att jag inte alls kunnat "sova ut" de senaste dagarna (ett bra tag nu) för att jag alltid måste vakna så tidigt, antingen för att sticka till skolan eller för att gå & jobba (under helger). Så jag får ingen helg då jag kan sova ut. Denna helgen är jag ledig från s&b, då hittar ni mig på badhuset på lördagen. Söndagen ska jag fan ta mig soooooooooova!


Åh, jag vet inte vad jag ska göra. Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0