my mother always told me be careful who you love

From Michael Jackson's song - Billy Jean.

Hello! Sitter här & gör inte så mycket. Är sjukt trött men ändå såå glad. Först för att jag inte ska jobba mer - inte bokstavligt talat, men jag är ledig nu några dagar & jobbar på lördag! Shööönt. =) Så det gör mig såklart lite gladare. Sen är jag även glad för en annan sak, åh.. Ja:)

Skoldagen har varit rouuulig. Sen blev det jobb, nu är jag hemma. Som sagt, sjukt trött så jag ska ta ett skönt bad! Ligga där och vila lite, sen får jag se vad jag gör.

Redovisning idag - haha, asså omg? Jag brukar aldrig vara sån som jag var idag under redovisningen? Hahhha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0