Ny favorit


Med Shakira - did it again, sjukt bra låt!

Anyway.. Jag har kommit hem från skolan & från stan om jag ska vara exakt. Först skola till fem över halv ett & sen gick jag till stan för att hämta mina linser som jag beställt. Shit, linser är ju skitdyrt har jag märkt nu. Men måste man, så måste man aiiiight:) Har iallafall fått hem dom nu, och dessa ska hålla i ett halvår nu (har månadslinser). Efter att jag hämtade & betalade linserna, gick jag snabbt till Systrar & Bönor, hälsade på där lite och pratade med min älskade Josse, köpte även varmchoklad som kunde hålla mig sällskap på vägen hem! Haha... Iallafall, här är någon bild på mig som jag precis tog. Vad ska jag säga.. Bättre med glasögon eller utan? Nu kan jag iallafall vara "mig själv" utan glasögon, för det är ju så jag ser ut och nu ska jag inte behöva gömma mig bakom glasögonen. Hihi ;P


Haha, okej. Denna bilden, eller blicken kan vi strunta i. Vet inte vad jag gör, men vad jag skulle göra var att visa linserna & såklart så håller jag dom upp och ner! ;) & om ni undrar varför det bara är fyra paket - tre linser ligger i varje paket. 3*4=12/2=6! Fattar ni? Haha.. Där är tolv linser sammanlagt & jag har två ögon? Alltså blir det sex par linser för sex månader! Bättre nu? (A).

Okej. Nu måste jag verkligen få i mig något, jag förstår inte hur hungrig jag varit de senaste dagarna. Inte klokt! Men efter att jag ätit, om jag hittat något förståss, så ska jag nog hänga med storasyster och hennes vän för att handla inför hennes fest, we like! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0