shopping

Hula hula! Sitter här och kränger ostbågar som jag fick med mig hem från Entré och coca cola i burk, MUMS! Något annat jag också fick med mig är hårfärg, blond hårfärg som jag har i håret nu. Sitter och väntar på att halvtimmen ska gå så att jag kan skölja ur färgen, får se hur resultatet blir! Det har redan fått färg, ganska så ljus färg!

När jag var hemma, satt jag och tänkte att jag ville tröstäta men nej det ska jag inte göra så jag gick ut, mot stan och mötte Selma. Det var meningen att jag skulle tröstshoppa istället men det blev som sagt bara hårfärg och gottis. Som vanligt finns det inget speciellt här på valen! /: Så fick jag också ideén att jag vill vara som Kissie, så jag köpte en blond/vit hårfärg. Åh, bara jag ser ut som henne nuuuuu!



Tog mig hundra år & fixa, men nu sitter det i håret. HAHAHA... Bara det inte blir orange, eller rött? Eller kanske till och med LILA, jag hade dött! Snart, snart snart.. Om bara fyra minuter =) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0