sjuk

Blir inget från mig idag, kan bara säga att jag mår skit och kan knappt stå upp! Mitt huvud sprängs snart känns det som! Nu ska jag försöka ta mig till köket utan att ramla och försöka hitta något att få i mig, har varit dödshungrig hela dagen. Åt bara en halv macka och några jättesmå morotsbitar + en eller två små skivor gurka. Där har ni det exakt + någon klunk mjölk. Så jag behöver verkligen äta. Känns som om jag borde ut och handla, kanske mc donalds? Men man vill ju inte dö. Fryser ihjäl här hemma med kläder på & liggandes under täcket, ska jag ut ockå? Åh. Me want fooood.. Nu ska jag göra ett försök, vi hörs inte mer idag. Tänkte bara berätta varför jag inte skrivit/inte kommer skriva mer idag.

Btw, EMA 2009 ikväll någon..

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0