Solarium

Okej, jag lovar att jag aldrig mera ska sätta min fot i något j'vla solarium igen! Jag börjar fatta nu att jag inte tål det, det gör jag inte. Varför fortsätter jag sola? Haha, id'ot. Jaja, iallafall! Hejhopp! Hoppas allt är bra därute. Själv är det sådär, fortfarande lite förkyld men jag lever, än. Idag var det ingen "skola" utan istället åkte flera olika klasser till Malmö, till Saco Mässan. Jag vet inte vad jag ska säga om det, sjukt tråkigt, jag somnade när som, när vi lyssnade på olika "program/saker". Man blev helt trött av det, iaf. Sen efter det gick vi, gänget till Mc donalds och åt där och sen blev det buss hem. Vi bytte Elins armband som hon fick idag, som redan gått sönder? O-m-g! Snacka om dåligt kvalité! Iallafall, det gick & byta som tur är! Efter det blev det skola igen för mig och Elin. Vi satt och tramsade oss, riktigt mycket. Fyfan vad vi skrattade, jag lovar er - jag har magmuskler nu! Hahahaha! Asså ohlord, rolig dag, rolig dag.... . Efter det då asså! =) Sen blev det jobb, helt okej det. Fast sjukt dumt att jag jobbar när jag inte mår 100% bra, blir ju bara sämre & sämre av det.. Men jag är iallafall ledig i två dagar nu, bra det!

Imorgon är det heller ingen vanlig skoldag utan imorgon är det "öppet hus", nior kommer till skolan och vi ska visa dom lite saker,  osv osv.. Lite om handel, om dom skulle vilja välja handel när dom börjar första ring! Ni fattar! Men vi andra i klassen som inte ska visa eleverna, vi ska jobba hårt med vårt UF-företag! Blir bara jag & j, just för att Elin & Karolina kommer visa runt och k är sjuk, men Elin & Karolina kommer upp då dom kan har dom lovat! =) Denna dagen kommer detta vara till 15.00 & efter det ska jag direkt träffa upp mina syskon och hämta lite saker från S&B som vi ska ha till systers fest, gutttttans! Efter det vet jag inte vad jag ska göra, storasyster ska iallafall hämta våra två kusiner & så tror jag att någon skulle hänga med dom? Vet inte! Iallafall, så ska dom hämtas imorgon i Malmö, och dom är från Jönköping tror jag, eller var det nog Norrköping? Ingen aning, men dom kommer iallafall hit för att vara med & fira Mirela. Skitsnällt & skitbra! :) Sen ska vi hämta nyckeln till lokalen och fixa lite.

På fredag är det skola, till halv tolv sen gäller det att sticka hem och fiiixa som fan! Efter att jag hjälp till lite så måste jag fixa mig, därefter ska jag till stan & fira Elin, vi ska äta med massa människor på Istanbull. Jag kommer inte kunna stanna där så länge, just för att min storasyster har fyllt år och för vi ska fira henne, men jag stannar lite! =) Så efter maten så får jag skynda till lokalen och som sagt, fiiiiieesta. But, here comes the f'cking problem! ;/ Haha.. Jag jobbar dagen efter, klockan 10.00.. Äh, och! Någongång får jag väl ändå släppa loss ordentligt utan att jag ska bry mig om att jag jobbar varje helg nästan, shitsämmäää. Jag klarar 'et! ;D

& vi ska inte glömma att det är Bajram på fredag! =)

Ja, thats all - i think..
Nu ska jag få i mig mat och försöka vila lite. Ska också kika på tv.nu och se om det finns något roligt, känner för att kolla på Christine - ÄLSKAR den serien, jag verkligen älskar den! :) PUSS

Bjuder på en bild på mig, tagen PRECIS PRECIS PRECIS.. Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0