STORM!

Hejsan! Shuhiiiie, vilken storm! Haha.. Herregud, vad är det för väder? Jaja.. Kom precis hem, var och jobbade en stund! Efter skolan, såklart. Sen gick jag till systers jobb och väntade på henne. Handlade ett par tights och tjocka strumpbyxor! Såg även en jättejättefin klänning - födelsedagsklänning? Vet inte, får se! Men jag väntar med det iallafall. Kanske hittar man en annan någonannanstans. Iallafall, som tur var körde Mirela hem mig så jag inte behövde gå hem i detta vädret, & innan vi åkte hem körde vi och handlade falafel och pommes & coca cola såklart!:) Nu är jag här och vill bara lägga mig ner och gömma mig under mitt täcke, hihi! Men man har & göra, pluggpluggplugg!

Någon som kan numret till polisen?
Haha, alltid kul & se folk reagera när dom hör frågan! Pappa blev helt rädd, trodde att något hade hänt.. HAHA.. Naj, bara ett skolarbete!:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: karna

saknar dig :'(



2009-11-18 @ 22:39:41
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0