YstadSaltsjöbad

Sådär ja! Nu är jag klar med uppgiften inför redovisningen. Känns mycket bättre nu och nu när jag väl är färdig med uppgiften så är jag fortfarande trött men inte lika mycket. Det var nog mest att jag kände mig slut just för att jag visste att jag hade något kvar att göra som var tvunget att vara klart till imorgon. Men nu när det väl är gjort så känns det lite bättre och det är bra iallafall!

Jag har fortfarande inte ätit, jag vet inte vad det är med mig. Men jag är väl bara trött och inte orkar tugga i mig något. Åt upp en god pannkaka som Selma gav mig innan, då jag skrev förra inlägget alltså för en & en halvtimme sedan. Så jag är rätt så hungrig! Åh, när vi ändå pratar om mat. Imorse när vi skulle äta frukost, herreguuuuud så gott! Allt såg såå gott och fräscht ut! Vi hade ju jättebrottom så vi fick tugga i oss allt så fort vi kunde. Men åh, jag hade velat sitta där och ta det lugnt, få i mig så mycket som möjligt! Haha! Nej men så gott! Mums. Jag funderar starkt på att åka dit någongång, där är inte illa!

Jag tänkte tipsa er, er med pojk/flickvän där ute! Detta är ett ställe där många par går till, övermysigt! Igår var det massor med par som tog ett topp, som bastade osv osv. Jätte sött! Om man ändå hade en pojkvän som man kunde göra så mysiga saker med, men ja man kan ju inte få allt 8-) haha, nej men man får väl vänta tills den "rätte" kommer fram. Iallafall - back to you guys! Åk dit, det ligger såklart i Ystad. Em, ja. Jag hörde att där brukar vara något med fredagslyx för "par". Där har man då bassängen för sig själv från sju till tolv TROR JAG och då finns det levande ljus osv osv. Övermysigt, det är ju så att man bara vill åka dit direkt! Hih ;P Okej, nu ska jag inte sitta här och snacka strunt. Gå in på hemsidan om du verkar intresserad - detta är iallafall vad jag hört! Då kan ni alltså gå in på hemsidan och kolla om jag nu talar sanning eller om jag ljuger! ;) Haha, nej men you get it! Aiiiight! Checka in där och ni får reda på allt ni vill! Eller så är det ju bara till att ringa dit eller något? :) Men vi hade övernattning, spa & middag & frukost. Inte illa & inte dyrt alls! Glöm nu inte, att om ni vill ha massage eller någon behandling så måste ni boka det innan ni åker dit. Jag tror det är kanske en vecka innan man åker dit, ja som sagt. Vad finns hemsida till? In och kika!

BTW, ÄNNU EN LITEN SAK JAG HAR ATT LÄGGA TILL! NI SOM VILL KIKA PÅ LITE BILLIGARE - KLICKA BARA IN PÅ ERBJUDANDE! (TROR OCKSÅ ATT DET MED FREDAGSLYX OCKSÅ FINNS MED DÄR NÅGONSTANS).

Antingen går du in på google & skriver sen YstadSaltsjöbad
www.google.se - YstadSaltsjöbad

Eller så klickar du bara HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0