Åååh herregud

Kalltkalltkallt! Jag sitter här, vet inte hur jag mår. Huvudet snurrar, jag kom precis hem efter att ha tittat på Selma då hon jobbade på badet och så började mitt huvud snurra.. Kan knappt stå upp, har nog bara druckit för lite vatten. Eller? Får göra det, sen ser vi vad som händer. Gör jag det jag måste eller kommer jag ligga och dega? Vi ser! Jag har ju bestämt mig för att inte skriva vad jag ska göra utan vad jag har gjort. Fast, ups. Det gjorde jag ju i förrförra inlägget. HAHA! Detta går ju bra!

Nu ska jag se vad jag hittar på med. Puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa :)

Åh, segt att fylla år så sent på året :O

2009-10-14 @ 20:14:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0