Allt i ett

Ja, som ni ser kommer det inlägg efter inlägg, direkt efter varandra! Men det är just för att jag inte vill skriva ett tresidor långt inlägg.

Igår fick ni ett jättekort inlägg, med bara en liten fråga i (mening), ta det hur ni vill. Men jag hade verkligen ingen lust för att blogga, jag mådde skit! Ja, skit är det perfekta ordet!

Igår var det skola, dagen efter (idag) skulle vi ha prov. Jag hade inte pluggat. Jag jobbade och jobbade.. Igår skulle jag jobba direkt efter skolan, alltså ingen tid för plugg! Slutade vid sju, hem direkt. För trött för att plugga, såklart! Mådde skit, kände inte för att vara hemma. Inget hade hänt här hemma, då! Inget sånt! Mådde bara skit, så jag cyklade tillbaka till stan och gick "modevisning". Orkar inte förklara hela saken men whaev. Sen kom jag hem igen, vid nio tror jag det var.. Kunde inte vara borta förlänge, var ju tvungen att plugga.. Men när jag kom hem, stängdes mina ögon minst tjugo gånger när jag satt i köket och väntade på mat + att jag försökte plugga.. Det gick inte, jag försökte men det gick inte. Jag sket i det, jag åt och gick och la mig. Mådde helt enkelt, för att beskriva det så lätt som möjligt och kort som möjligt, skit.

Det var inte bara det att jag inte kunde/orkade plugga.. Och att jag jobbade när jag ville plugga.. Nej, jag hade kunnat plugga några dagar innan! Men nej, det går inte.. . Jag är inte redo för att plugga ordentligt än, jag måste lära mig det! Det gick ju så bra innan! Men det var inte bara det, allt kändes fel. Allt, jag ville helt enkelt försvinna!

Idag är det, okej.. .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0