Äntligen färdig!

Har suttit och vikt kläder.. You wanna see?



Ut med allt!


Och så börjar vi....


Färdig.
Seriöst, jag behöver en mycket mycket större garderob! Får knappt plats med allt.. Det på bilden är bara underdelen av garderoben.. Ni ser att det fortsätter uppåt.. Ja, men det som är inringat med rött, gissa vad det är.. Jo, mina jeans.. Vikta, mm.. Ska jag räkna dom? .............. Okej, jag ska inte ljuga! Jag blev chockad själv, nu när jag räknade dom.. 25 par jeans!!!!!!!!! Det dumma är också att jag inte ens använder alla, jag använder kanske fem stycken! ;S Em.. Ja, jag vet inte vad jag ska säga, haha.. Idiot?

Jaja, jag vill heller inte kasta dom, bara onödigt. Sen finns det massor med tröjor, klänningar, kjolar, med mera som jag inte heller använder..

Men men, nu ska jag göra annat kul! Sen ska jag ut med Minela och vi ska äääta & pladdra... Kussen

Kommentarer
Postat av: emma

ooooh, är jag avundsjuk? OM jag är. Om jag hade haft så många jeans så hade jag klippt av några till short och sånt :D fan vad skoj jag hade haft haha :D om du vill kasta några så sjänk dom till mig ;)

2009-10-02 @ 22:45:14
URL: http://emmagronstortskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0