Blogawards - fusk?

Tudeluuuuuduuu. Är nu hemma från skolan, började halv åtta (skulle stå i kiosken och då måste man vara där tidigare för att fixa med bullar osv osv) men jag kom dit tio i åtta... Varför? Jo, för att jag försov mig.. Förstår inte hur, min mobil hade ju inte ringt... Jaja, men sen ringde det och jag tänkte "varför redan nuuu" och så såg jag att det stod Elin, haha! Stackars tjej! Hon fick vänta på mig och jag hade inte ens kommit till skolan. Vi skulle träffas på skolan halv åtta, så är jag hemma och sover. Gutt! Men iallafall, jag cyklade dit så fort jag kunde och hon behövde inte stå ensam, jag kom iaf diiiit =) Ja, det är vad vi gjort idag, stått i kiosken till två. Sen såg jag och hon en film på skolan, wow så roligt hahha.. Till lite i fyra och sen gick vi skilda vägar.

Imorgon ska vi stå i kiosken igen, även om det inte kommer finnas så mycket folk på skolan - det är ju utvecklingssamtal hela dagen så, men men!!!!!

Nu ska jag ta något att äta, är riktigt hungrig och sen ska jag läsa i min bok. Det är lite brottom nu och jag har fastnat i den, så ah! Ni vet vad som gäller! =) Nu ska jag gå, ha det så bra så hörs vi sen!


so long.. .



BTW! Det snackas om att det fuskats i blogawards! Tydligen skulle Kenza (såklart) ha vunnit årets blogg, i år igen! Men dom tog tvåan som vinnare istället, alltså Foki. Just för att det inte skule se så "dumt" ut om Kenza vann två år i rad.. Dumt, verkligen dumt! Spelar ingen roll om det ser dumt ut eller inte, det ser bara dumt ut att man fuskar! Om folket tycker att Kenza ska vinna, så ska hon vinna. Ha ingen jävla röstning om vem som ska vinna, låt inte folk få rösta om ni ändå inte går efter vad vi tycker! DUMT, a big YES! Jaja, jag tycker iallafall att Kenza skulle ha vunnit, blev helt chockad när jag läste att hon INTE vann.. Men hon tog det ganska lugnt, är nog för hon vet att hon skulle vunnit.. Men det är ju inte alls roligt att inte få pris för något hon bör få pris för! Yaya... .. .

Innan var Kenza en stor favorit hos mig, sen tyckte jag att hon skröt ganska mycket, så ja jag besökte henne inte så ofta mer.. Men efter att jag sett tjejen, så har jag fått upp ögonen mer för henne, i don't know why? :S But thats how it is, sry! ;P

Lovar, nu går jag! =)

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Vart läste du om det? :) kramar

2009-10-19 @ 17:01:05
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0