don't forget to remember me

Hoj! Sitter och lyssnar på remember me med T.I och någon annan. Jättebra låt, och jag tänker direkt på en människa.. Ah, iallafall =) Jag är hemma från skolan och sjukt skönt är det, tänk att jag nu kan göra vad jag vill! För idag har jag inget jag MÅSTE plugga till och imorgon har jag ingen skola, så nu kan jag bara slappa loss :) Hihi.. Det var längesen man kände så! Och jag som också pratat med chefen om att få lite mindre tider på jobb, för jag orkar inte alls med mycket. Det gick bra! Tack ♥ Jag har även hunnit diska, medans jag väntade på att mina älskade pilav skulle koka klart. Nu har jag bara att städa undan här hemma och sen vårt rum, woho! Vårt rum ser ju ut som, ja jag vet inte vad.. Ni vet programmet rent hus hahahahhaha. Så det måste jag fixa nu när ingen ändå är hemma.

Jag kikade in på min hotmail precis och hittade schema för två veckor framåt inför jobb.. Guutt. =) Nu ska jag bara skicka det till Josse också via sms, sen ska jag nog börja städa klart här hemma och sen vill jag bara lägga mig ner på en soffa här i vardagsrummet och läsa i boken Ful.

Btw, idag kom några i klassen på att vi kunde åka till Tyskland. Jag vet inte när och hur dags, men jag vill förfan dit! I will =) Om någon annan också ska, såklart! Tyskland är ju mitt favorit land :) Har alltid velat åka in dit med någon, och nu banemig får jag chansen att åka in. Snacka om att jag längtar, om vi nu ska dit! Måste!

Ha det bra, så hörs vi sen:)


Jag just nu i vardagsrummet, lite ljust va? D;


Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jag är upptagen med min blogg serru! :D

dudå? :*

2009-10-08 @ 15:25:34
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0