falsksanning.blogg.se

Hej. Inlägget under, ska vi inte prata om. Let it be.. .

Jag är hemma från jobb, så mysigt när vi står där inne och tittar ut, när det regnar och när det är så mörkt även om klockan bara är halv fem. Idag på jobb var en av de roligaste dagarna på jobb! Love you Josse! Mycket skratt, haha! Åh, du får mig att må så bra! Efter jobb körde Josse hem oss, jättesnällt!

Åt när jag kom hem och nu ligger jag här, tänkte se film.. Som vi såg för någon dag sen, men varför inte se den igen om den ändå var så bra? Och det är så mysigt med film, bara krypa ner under täcket och se på film när det regnar. Men först ska jag bara kika genom bloggar like always.

Btw, dumt att falsksanning blivit anmäld! Fy på dig Paow! Not good, not good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0