F*N!

(#/)#/(&#(/&)/"#&%)#"(=%)#"(?%"#?%(=)"/%)("%/"))!!!!!!!

Åh, vad gör jag nu? Jag missade det jag absolut inte skulle missa! Hur kan man vara så glömsk? Jag är så arg på mig själv just nu, jag skulle ju sitta framför tv'n och se på TH klockan elva ikväll! Gjorde jag det? Nej, såklart inte. Varför skulle jag göra det? Åh, jag gör aldrig det jag mååste göra! Det är något skumt med denna bloggjävln, allt jag skriver att jag ska göra, gör jag aldrig utan jag gör allt förutom det! Vem missar TH på tv? Förutom jag då, såklart! Åh, är så arg på mig själv.. Hå.. . Jaja, nu ska jag försöka sova och vara ledsen.

& ni som såg det, hoppas ni gillade det. . Lyckost er!


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en toppen lördag! :)

2009-10-31 @ 11:03:48
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Åh vad synd att du missa :/

Men såg du MTV EMA? :D

2009-11-09 @ 19:13:03
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0