Galen kväll

Hoj. Inget inlägg igår, whups?

Gårdagen började med jobb på badet, sen blev det hem och städa lite. Sen duscha & fixa sig, därefter väntade vi på Karna. Medans vi väntade gick Selma till hennes vän lite snabbt, & jag och M gick till Kebabtorget och åt, såklart! Sen mötte vi upp Karna vid mc donalds och åkte. Det började inte så bra, men medans vi åkte och lyssnade på höööög musik så blev det bättre. Alla blev på bättre humör, efter att ha varit jävligt irriterade. Sen började det! =) Vi mötte upp tha byz och körde efter. Först måste jag säga att alla var små flugor förutom mig och Karna. Alla satt ner, era fjollor! (: Vi dansade loss iallafall, längesen och guuuud vad jag saknat det. Höhööööö! Mh, sen fick vi med oss en av dom, haha.. Ah, det var grymt kul iallafall förutom att jag hade grymt ont i mitt huvud, hela kvällen typ. Senare blev jag lite lugnare, hööh (A) Mysigt! Ah, lite senare var vi tvugna att dra /: Beror på vissa saker, men det gör inget. Kom ändå inte hem förens vid ett - så det är lugnt. Det viktigaste är då att det var roligt och det tyckte jag fantamej att det var! Jag hade roligt för mig själv 8-) HAHA.. Nej men, tips! DANSA wtf, till er som satt och glodde era tomatsoppor! Fråga mig inte var jag fick tomatsoppa från men, ni vet hur jag är! Hihi! Ja, iallafall. När vi kom hem, lämnade vi av M och sen hem till mig. Vi åt lite pita och drack coca cola, sen snackade vi här på mitt rum, sen vid två tror jag klockan var, så skulle Karna hem. Jag deckade direkt, nu är jag som sagt uppe. Annars hade jag ju inte suttit här och skrivit 8-) Haha, skojaaaaar.. Är bara överglad nu, efter att haft roligt, jag brukar ju inte ha tid för "fest" och sånt. Men! =) Här sitter jag och äter en macka och dricker vatten, ja. That's it. Kanske sover jag lite till snart, är grymt trött och huvudverken har inte gått över än! Snyft. Men nu drar jag, ha det gytt. 8-)

Puss


Jag har tyvärr inga bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: okej låter ju bra!

nej inte så mycket händer här..ska nog duscha och försöka göra lite matte faktiskt:/..:)

2009-10-18 @ 13:15:32
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0