Ha det så trevligt!


Alla ni där ute som festar eller som ska festa, ha det så roligt! Jag vill också ut, festa, ha roligt! Men just för att man jobbar varje helg så går det inte så bra.. Och jag känner mig redan riktigt trött, =/ Ikväll är det konsert i Malmö, hade kanske velat åka in men kan inte, jobb! Som sagt, hoppas alla har det så trevligt där iallafall, eller var ni nu än är! (: Men på söndag, så är det 250 dagar kvar tills vi tar studenten! Då ska vi festa hemma hos Sandra, blir vår klass! Shit, om man ändå tänker efter. 250 dagar, redan? Sjukt! Men det ska bli kul & festa en söndag, dricka osv osv, sen på måndagen i skolan är man veck... HAHA, hade varit roligt det! Men eftersom att jag inte dricker så.. Jag blir "speedad" av coca cola, så det räcker för mig, men!!!!!!! Jag vet att detta inte alls är bra, men ändå. Jag mår inte så bra och har inte mått så bra de senaste dagarna, så jag ska nog dränka mig i sprit på söndag.. Nej, nu överdrev jag. Men kommer nog dricka, hur mycket det blir, får vi se då! Jag & Elin ska dränka oss i sprit.. Hmmmmm.. .


Hahahaha, idag? Asså vår lärare är typ, överball? Säger inte vem, men alla vet nog redan vem jag pratar om (:
Kände mig tvungen att skriva det, hihi.. Nu ska jag göra lite annat och sen ska jag sova, jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah vi ska dränka oss! vilken jävla dag. jag ska utrota de :(

haha, överball vet jag icke, men ja.. han försäkte ju iaf fixa oss en dejt ;) "eehmm, vi har inte hittat någon kläning.. ehm! " det funkar (Y) <3

2009-10-03 @ 02:09:06
Postat av: SARASTiLLE

HISS ELLER DISS PÅ KLÄDER GJORDA AV PÄLS?

lämna din åsikt i det senaste inlägget på min blogg.



http://sarastille.blogg.se

2009-10-03 @ 09:05:20
URL: http://sarastille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0