I'm up

Hello & godmorgon på er. Jag säger så även om det inte riktigt är morgon, hihi. Men jag är iallafall uppe och är på humör, jag skulle kunna sova lite till fast syster kom in och undrade om jag kunde fixa frukost till min lillebror så det gjorde jag, ofc! Nu kan jag inte somna igen, eller så vill jag nog bara inte. Jag vill hinna göra lite saker också innan jag går och jobbar ju, hih. Ska nog till stan idag igen, kanske? Får se!

Jag ligger iallafall här och försöker läsa i min engelska bok, den är så bra! Men den tar aldrig slut känns det som, även om den inte alls är tjock;P Hih. Nah, nu ska jag kolla runt här bland bloggarna, som vanligt =). Ha det bra, så hörs vi antingen snart igen eller efter jobb, vilket är runt sex! (: Puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha aawe! =)



jag ska snart sticka till isabelle, ska bli riktigt mysigt! =)<3



åååååårh, älskar du också tokio hotel! dom är bland det bästa jag vet. jag älskar dom så mycket så att det gör ont!! <333333333 ska du på konserten i mars?

2009-10-27 @ 14:48:41
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: fiiisa - it's all about me

fin blogg! (:

hur mår du?

2009-10-27 @ 17:16:24
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0