Malmö

Hellouw. Är hemkommen från Malmö! Som sagt åkte bussen in kvart i åtta vilket betydde att jag fick vakna extra tidigt idag igen! Puh, vad jag hatar att vakna tidigt om dagarna! Men iallafall, eftersom att jag inte var så pigg så blev det dusch snabbt och på med nya kläder sen drog jag. Thats it, håret i en knut like always.

I Malmö var det ganska långtråkigt att sitta och lyssna på rättegången, men whaev. Intressant ändå. Efter det, vid halv ett stod bussen på plats men körde kvart i. Sen gick jag eiLn och Karolina till stan, för mig blev det kaffe och en kanelsnäcka och elin tog varmchoklad. Vi beställde även bullar till kiosken imorgon! Vad hittar vi på med imorgon i kiosken då? Haha. Oj, just det! Jag får verkligen inte glömma att sticka och handla idag, till imorgon, till kioskeeen..

TH kommer till Sverige! =)

Aja, vet ni. Nu ska jag lägga mig ner i vardagsrummet och se på tv. Är så himla trött och mår inte så bra!

Minneminne! DON'T FORGET (för mig själv)
* Handla till kiosken
* Svara på chefens sms angående övernattningen
* Ringa/smsa andra chefen angående lönelappen
* Läsa i min engelska bok.

Puss

Here am i now, längesen jag la upp cambilder? ;P Haha.. Yeye, vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0