Nyduschad

Hopp! Har duschat klart nu och gissa vad jag hittade i kassarna nu när mamma kom hem?!?? :) Ostbågar & tvåliters flaskor med coca cola, riktig coca cola - det bästa jag vet & hur många flaskor? TRE, jag kan njuta av livet i en eller två dagar nu! (:

Btw, igår frös jag ihjäl, och har gjort det flera dagar nu. Tror nog alla andra också gör det.. Fryser ihjäl! Så innan jag hoppade in och duschade tog jag fram några kläder som jag skulle ta på mig efter. Så himla mysigt! Jag klär ju mig inte som jag ska, jag har på mig en sommarjacka NU.. Ja, det är bara för att jag inte orkar leta efter andra, jag tar bara det jag hittar snabbt. Men nu när jag letade efter kläder till idag, så tog jag fram rätt mycket! Mys! Blev, ett par "kallingar" fast för tjejer då och sen blev det linne, tjocktröja, jeans & strumpor som är långa, sånna stickade ni vet? :) Ih, sen ska jag nog ta fram min rööödiis!

Så, nu ska jag klä på mig och sen ska jag äääta lite gott här.

Btw, hon hade också handlat BALLERIIIIIIIINAKEX :) Loveyou Mummmmmmy<3


Haha, vilket huvud!


Känns lite konstigt idag.. Karna är i Sverige, eller ah hon var ju det igår också fast hon skulle stanna i Stockholm & festa. Men idag, idag kommer hon hem! Vågar jag träffa henne? Har hon förändrats? Är hon samma person? Hur kommer hon reagera när hon ser mig? Varför är jag nervös? Min bästavän som jag inte träffat på några månader nu, kommer hem idag.. Asså, är jag lycklig eller är jag lycklig?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

härlig blogg ! =D

2009-10-10 @ 17:57:13
URL: http://lovice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0