Ojdå!

Har jag glömt bloggen? Ett inlägg idag? Shit! Haha, nejdå. Jag var ju ledig från skolan idag, och tog det bara lite lugnt. Sen blev det jobb, vid tre till kvart över sex. Sen åt jag och Selma på Kebabtorget, därefter träffade vi the booyz. Alltid lika roligt! Sen körde dom hem och vi cyklade hem, nu har jag lust för att läsa i min bok. Men vi får se, kanske har jag inte lika lust om någon minut. Höh.. Imorgon blir det jobb, fast denna gången på badhuset! Sen ska vi hem & fixas direkt, vänta på Karna. Ja, ni vet! =) Sen ska man ha fuuuuuun!

Just det! Ni skulle ju få se vad Selma kom med till mig idag. Jag orkar inte ta kort på dom nu, det är mörkt här. Det är iallafall världens snyggaste leggins/tights! =) I love them!

Nu ska jag göra annat, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0