Orka rubrik nu?

Hej. Är hemkommen från jobb nu, och konstigt nog är jag inte trött. Jag som sa till Annika att jag skulle hem och sova, men nej.. Här har man full energi och vill plugga men till vad? Jag kan ju alltid börja plugga på provet vi kommer ha nästa vecka på torsdag, samma som vi hade idag just för att vi inte var duktiga, haha! Mh, eller så läser jag bara i min bok som jag alltid säger att jag ska göra men som jag aldrig tar fram!

Dagen började med att jag inte orkade gå upp, orkade verkligen inte det. Men det gjorde jag, tvättade håret, föna och lockade lite snabbt. Sen blev det att cykla till skolan, två lektioner och sen slutade vi. Men jag och Elin tog över kiosken så där satt vi, och hade kul med musik! När klockan var två, då kiosken stängs, gick vi åt vars ett håll då vi kom fram till stan. Jag gick till jobb och hon gick till körskolan. Jag vill också börja övningköra!
Kan förklara varför jag inte gör det, i ett annat inlägg.

Ja, allt gick jättebra idag på jobbet. Hann vara klara fem minuter över sex, är det inte överbra? Jo! Så nu är jag hemma och sitter här, har fått en almanacka från pappa, jag vet det är sent nu men jag behövde en, kom jag på NU! Men denna ska jag ha för tillfället. Fick även en katalog med massor av almanackor som jag ska välja mellan, sen ska min pappa beställa den till mig. Fast jag vet inte, jag kanske bara kan köpa en på Åhlens? Då får jag ju den direkt istället för att vänta några dagar.. Elleeeer? Jaja, jag ska iallafall skriva in viktiga saker i almanackan jag fick av pappa, sen fick jag även en jättesöt rosa "ram/låda" med massa små papper i. GREAT! LOVE IT!

här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0