Shu

Jag är glad att ha några riktiga vänner! Som man kan berätta allt till och som man kan lyssna på nästan allt och hålla kvar det. Några är real & några inte, men man kan inte tvinga folk till att bli som man själv vill ha dom. Nah!

Yo yo yo, annars då? Jag satt precis och kollade genom bilderna från Stockholmsresan för att få se TH! Åh, vad jag saknar det, jag vill tillbaka. . .

Jag är fortfarande trött, jag ska nog lägga mig snart.. Eller? Nej, haha.. Asså shie, det känns som om klockan är runt 00.00 och den är bara 21.00, herregud! Och nu börjar även en film som vi bestämt oss för att se, åh just det. Jag har ju inte berättat att vi, tre systrarna stack till hemmakväll förrigår och handlade godis och hyrde film? Det blev Flickvänner från förr. Riktigt bra film!

Yadayada, här är btw en bild på mig från igår, när jag kom hem vilken förklarar mörkret på bilden. :)

Kommentarer
Postat av: emmie

tihih sjukt söt blogg. kolla in min. puss!

2009-10-25 @ 22:17:22
URL: http://allwayssuper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0