Svar till kommentar

Hej Jasna! Haha, jag ska försöka svara så gott jag kan på dina frågor. ;P
Jag går i Handel och administrationsprogrammet på Söderslättsgymnasiet. Bra & bra, jag har inte dåliga betyg iallafall. Vi kan säga så, att jag hatar G, får jag G på ett prov så ser jag det som ett IG. Så är det i mina ögon, så jag siktar mot VG & MVG. Och så kan jag också säga att jag har absolut inget IG i något ämne. Ja, berors på hur du menar med om det är lätt att få bra betyg.. Är du duktig så helt klart! ;P Haha.. Men det är väl som vanligt. Du kan inte vara tyst på lektionerna, du ska räcka upp handen osv osv, annars klagar lärarna! ;P Haha. Du ska INTE skolka! Det drar dom från ditt betyg, såå passa dig!;P Haha. Nej men man ska inte skolka, och man ska göra sina läxor, gör så gott du kan på prov osv osv. Jag tycker iallafall inte att proven är svåra på gymnasiet, fast det är ju handel jag går i. ;P Hihi  & Nej, allt hänger inte på proven. Det hänger på hur du uppför dig, skolkar du? Går du i skolan varje dag? Gör du bra ifrån dig på uppgifter, prov osv osv! Hoppas jag nu inte klyddat till det för dig, höhö ;P Hoppas du förstår!

& vad roligt att du läser min blogg btw!:) & hoppas det löser sig för dig, det kommer nog gå bra!:)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0