Tokio Hotel kommer till Sverige and I'm on!

Hello! Hoppas allt är bra med er därute, här är det great! Jag har varit uppe sen halv nio idag, fast fortfarande legat i sängen. Feffe <3 har fixat biljetter till oss till TH's konsert! Jag var osäker på om jag skulle till Stockholm, men nu ångrar jag mig sjukt mycket! Jag sa åt Feffe att jag bara skulle till Köpenhamn men nu har jag ångest!!!! Men jag ska inte klaga! Jag får ju se dom iallafall, i Danmark. I'm happy! Jag var uppe så tidigt för att få höra om vi fick biljetter eller inte =) Biljetterna släpptes idag klockan nio förståss, måååååste vara med och höra hur det går!:) Så det gick bra iallafall. Det är nu gjort! Ikväll ska jag träffa henne och ge money.

Nu har jag bytat om och ska lämna lillebror till en vän till honom och sen ska jag till Stan med Selma, ska shoppa och sen blir det jobb för mig. Efter det får vi se vad som händer, något roligt? Jag är ju iof sjukt glad idag och på jättehumör!:D



Me right now, pigg & gla? Kör med glasögon idag ;) Haha! Nah, nu ska jag pilla iväg! Ha det bra, pussssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0