TOKIO HOTEL PÅ MTV

Imorgon! Ja, tro det eller ej! =) Då vet jag vad jag ska göra imorgon kväll, då alla andra förmodligen ska ut och festa, hih! Det har ju kommit ut små klipp av det som kommer visas imorgon på MTV, då Tokio Hotel bjuder på några låtar. Men inte jag har tittat, nopp! Jag väntar på att få se allt imorgon, bara jag nu inte glömmer bort det heller! =/ Nej, det får jag och kommer inte göra! Fredagen den 30 oktober, klockan 23.00, upprepar, 23.00! Glöm nu inte detta, sitt bänkade framför tv'n imorgon klockan eelva och se världens bääästa rockband! I WILL! :)

Låtarna som kommer visas imorgon är: Noice, Menschen suchen Menschen, Break Away, Automatic, World behind my wall, Dogs Unleashed, Alien, Ready Set Go, The Darkside of the Sun, Monsoon, Für immer jetzt!

Jajadååååå. Me like! Ska jag kanske spela in? Fan vilken bra idee! Haha, nu ska jag bara se till & hitta kasett/Cd, and we'll see! :)

Åh, längtar till imorgonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0