Varmt och mysigt i filten



Hahaha, snacka om att jag gömt mig under den mysiga filten! Har precis ätit upp min pilav, hih.. Tittar på tv och har ingen ork att städa, får bara städa undan snabbt i vardagsrummet, jag som skulle göra det innan! Men vad ska man göra när man sitter och lyssnar på musik medans man surfar på internet? :) Nu måste jag iallafall sätta igång och sen ska jag läsa i min bok, känner för det faktiskt. Så får vi se vad som händer idag, har lust att fika men eftersom allt stänger så tidigt, fikställen då.. Eller, ah mitt favorit såklart som stänger sex. Men aii aii, får hitta på något annat då. Kanske mc donalds? Får se! Nu ska jag göra annat iallafall, puuuussss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra gissat, du hade rätt! Kika in senare och se om du blev den som får gästblogga hos mig. Haft en bra dag ?

2009-10-08 @ 18:56:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0