Ystadssaltsjöbad

Åh, jag ångrar verkligen att jag missade TH på MTV igår.. Soo sad right now! )= Åh..

Jaja, jag är hemma nu iallafall. Fryser ihjäl! Har varit och jobbat på badhuset, såå kallt vatten och när man väl kommer ut i kylan med blött hår & allt. SHuuuuh! Herregud, blir inte förvånad om jag blir sjuk nu! Aja.. Jag har iallafall ganska mycket att göra idag. Kommer jag hinna med allt? /: Stressstressstress... .

  • Lokal
  • Bokrecenssion
  • Rapport
  • Packlista
  • Födelista (you wanna know? ;))
  • Packning!!!

Ja, jag hoppas jag hinner med allt. Det kommer ju inte vara så att jag kommer orka göra något imorgon, för imorgon åker man & då har man inte tid för att leta efter saker. Så jag hoppas verkligen att jag inte glömmer något! Ska bli mysigt, skoj - jag ser fram emot detta! :)

Vill ni veta vart jag ska? Jo, det är med S&B-jobb, som vi ska till Ystadssaltsjöbad tror jag att det heter, så ska vi ta det lugnt! Det finns spa & allt, vi ska äta och ha skoj! Övernattning också yepp, så jag är tillbaka på måndagmorgon, lagom till skoltid! Ska nog sätta igång redan nu. Vi hörs sen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0