Amela (L) Te

Hihi. Jag älskar te! Fast ändå så dricker jag aldrig te? Hm.. Aja, sitter iallafall här och dricker te, nu.. Bara för att min chef sa åt mig att göra det. Haha! Lord.... Men men, jag gör det för att försöka bli bättre. Ska ju jobba imorgon och lycka till, till mig så som jag mår just nu.. Och i sju timmar, hoppas inte att det blir längre! För jag står inte ut!

Men men, var ute och tog lite luft innan. Skönt! Varför är det alltid så? När man är sjuk och är inomhus, kan man inte andas.. Sen när man går ut och tar lite frisk luft så kan man andas igen, sjukt.. Aja, när jag kom in igen blev det som vanligt igen, nyyyyyyysattack.. Men men, nu ska jag försöka dricka upp mitt gooooooda te och sen ska jag lägga mig ner.. Tidig jobbdag imorgon, help me somebody..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0