Bara jag försöker så!

Detta går suveränt, bara jag försöker så går allt bra! Eller mot den positiva sidan iallafall! Har kommit en LITEN bit nu, nu hoppas jag bara på bättre och bättre varje dag! Nu sitter ni där och läser detta och förstår inte vad jag pratar om? Synd ;D

Ah, hemma från skolan och från stan nu iallafall. Slutade halv tolv idag, sen hemspråk och sen var jag med på Minelas lektion, ohlord.. Vad intressant ändå! Dom pratade om utvecklingsstörda människor, jag tyckte det var grymt intressant! Varför valde jag inte den linjen? Nej, aldrig =) Trivs med handel! Haha, ah och så såg vi också någon film, tror den heter En annan del av Köping, någon som sett den? Haha.. Jag tror jag sett den på reklam för riktigt längesen, vet inte? Men jag såg inte hela, utan idag såg dom sista avsnittet, av sex avsnitt, så ja jag missa en hel del? Men det gör ju inget, jag går inte i deras klass wtf =) Men kul var det!

Snart kommer min syster hem och jag hade tänkt vila lite och äta och så, sen hade jag tänkt gå och intervjua mannen jag pratat om, med min syster =) Sen efter det får vi se vad som händer. Jag känner mig sjukt trött! =/

Jag som är så hungrig, som bara ätit en baguette till frukost sitter och äter godis, galning.. Nu kommer jag bara bli mer hungrig senare och kommer skita i att äta mat nu.. Crap! Tänker ändå försöka få i mig något nyttigt för en gångs skull!


Japp, ljuset ändrades lite där. Hmm? Men visst är dom sista två bilderna bara för söta? NOT.. HAHA, jag är galen i godis, när jag väl har det.. Åt tre bitar, nu e jag inte lika sugen =( Ska ta och äta något istället ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lagt t dej nu , så de syns om ett tag :)

lägger du t mej nu me ?

2009-09-24 @ 15:55:13
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0