Dagens

Hejsan! Är hemma från skolan nu och är riktigt hungrig, tänkte att jag kunde lägga in några potatisar i ugnen. Mums! Åh, dör av att ens tänka på det, hur gott det är, med keso. Gah! Anyway, jag ska göra det och under tiden de är där inne så tänkte jag att jag kunde städa undan lite här hemma. Sen känner jag också att jag vill plugga. Eller bara göra klart något litet så det är klart, så att vi inte har så mycket att göra senare, så vi inte behöver stressa. Ah, ni fattar vad jag menar. Kanske läser jag lite i boken Ful också. Hih.

Åh, Gad! Jobb imorgon.. . Jag tänker & vill inte gå in på det.

Em.. Idag, vad händer idag? Vet inte riktigt, tänkte åka in till Malmö, fast jag är lite osäker.. Vill jag? Nah.. Strunt samma, vi ser hur jag känner sen. Nu ska jag sätta in potatisar i ugnen. MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0