"Du skrämmer världen med ditt fula utseénde"

Fick en konstig kommentar igår på en sida, seriöst förr har jag aldrig reagerat som jag gjorde igår. Först skrattade jag till, sen fick denna tjejen ett svar tillbaka. Såhär löd hennes kommentar : Du skrämmer världen med ditt fula utseénde. Okej, först blev jag lite arg, samtidigt som jag skrattade åt detta skämt. Seriöst, hur orkar man? För det första så är denna sidan, där denna tjejen kommenterade en bild på mig, till för att "hitta kille/tjej", eller ja sidan är typ till för det. Jag minns att jag blev medlem där för att en vän sa att det var roligt, sen har jag inte varit inne där så ofta, fast man får ju E-post varje gång man får meddelande där så jag brukar vara online där någon gång, men det roliga är att en tjej skriver till mig, sjukt! Aja.. Jag gick direkt in på denna tjejens presentation, för att se hennes bilder, om hon nu är så mycket snyggare än mig, men vet ni? Tjejen har inte ens någon bild på sig! Har bara en presentationsbild där man ser lite av ansiktet, bilden är mörk så man ser inte så mycket. Det roligaste av allt är att det stod att hon är tjugo år gammal, seriööööst! En tjugoåring sitter framför sin dator och har inget liv, så hon måste kolla runt bland andra tjejer och kommentera att dom är fula. När man själv inte vågar ha bild på sig själv, för att visa hur snygg man själv var! Mitt svar till denna tjej var: Det bubblar om avundsjuka i dig, annars hade du aldrig kommenterat något sånt. & btw, ska komma från rätt röv som inte ens vågar visa bild på sig själv. Tjejen tog SÅKLART bort meddelandet direkt och svarade inte tillbaka. JOJ, stör mig på sånt. Åh! HAHAHA.. Kan bara skratta åt det nu! Förr skulle jag bli ledsen och kanske till och med ta bort bilden som blev kommenterad. Men nu märker jag själv hur stark jag blivit, jag skrattar åt det. Får bara bättre självförtroende efter sånt, hmm.. Du kunde bättre va, kvinna!? Förstår inte, en tjugoåring. Trodde bara 14åringar höll på med sånt, men nej 20åringar också, wow.. Vad händer med världen? Okej, om tjejen hade skrivit ett meddelande om att hon tycker att jag inte ser bra ut, nej nej det är heller inte okej.. Vad säger jag, utan hon får lov att tycka vad hon vill men bara såååå omoget att hon skriver det på ett så fult sätt och till och med kommenterar en bild på mig på det viset.. Jag kan inte tvinga folk tycka att jag ser bra ut, alla tycker olika, man får tycka vad man vill men jag ser ut som jag gör och tänker fan inte ändra mig för att du, en främling bakom skärmen, en tönt säger åt mig att jag skrämmer VÄRLDEN med mitt utseénde. Asså, hahaha.... :S?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0