FUL

Hello sweeties. Hoppas allt är bra med er där ute, ni som läser denna bloggiiish.. Kul! Själv mår jag som jag gör, orkar inte gå in på allt igen och börja klaga, kommer aldrig kunna sluta isåfall.

Idag hade vi ingen lång skoldag, hade en lektion och slutade vid halv tolv. Klar med arbetet också, som skulle vara inlämnat idag, var klar med det en halvtimme innan lektionen slutade. Gut! I'm good!

Som sagt, mår som jag mår och har alltså inte gjort något speciellt idag. Just det! Lånade en bok idag, som jag kunde läsa, längesen ju! Fick med mig en bok som heter Ful, handlar om att alla som fyller 16 år opererar sig och blir snygga, alla andra är fula. Denna tjej, som boken handlar om är alltså ful och har tre månader kvar tills hon fyller 16 år. Sen är det också hennes tur att operera sig och bli en av dom snygga. Hennes kompis, som hon umgåts med ända sen dom var småbarn har nu också opererat sig och blivit en av dom andra, då han nu inte kan visas med denna "fula" tjej. Hittills som jag läst, bryter tjejen in sig på en "snygging"fest, där bara snygga är och hon har då en mask på ansiktet, eftersom att ingen får se att hon är ful. Hon letar upp hennes kompis och pratar med honom eftersom att han inte pratat med henne sen sin operation. Tjejen frågar "är vi fortfarande bästistar"? Kompisen svarar: "ja, föralltid, om tre månader".

Verkar hur bra som helst. Jag orkade inte läsa mer eftersom att jag blir så trött av att läsa, och inte vill jag lägga mig och sova nu. Mitt på dagen! Har lust att gå till stan en runda, men det orkar jag nog inte med. Min mage gör så ont.. Men vi får ju se, kanske tar jag och paddlar mig dig. Haaah, vilket ord 8-) Aaja, ha det bra!

Btw, nu är det 3 dagar tills de drar en vinnare i tävlingen om VINN EN TRÄFF MED TOKIO HOTEL, MED KENZA.


Bli inte rädda, blev en överdrivet stor bild. HAHA

PUSS


Kommentarer
Postat av: e

kunde du inte hitta en större bild ;)

2009-09-04 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0