Glöm mig inte!



Är hemma från jobb nu, sorry men glöm mig inte! Haha.. Det blir lite svårt att uppdatera här i bloggen då jag jobbar och då jag är i skolan. Så det får bli efter dessa sakerna, men efter skolan blir det såklart lättare för jag slutar ju inte vid sex-sju, eller fyra-fel som jag gör efter jobb. Men nu är jag iallafall hemma och jag kör redan igång =)

Hoppas allt är bra med er där ute, själv är det bra fast bara såå himla trött. Känns som om jag kommer somna när som helst, har riktigt ont i ryggen och shit vad jag diskade idag! Om man hade filmat en hel dag, då jag stått och diskat.. Det hade faktiskt varit intressant och se, så mycket disk - hela tiden under hela dagen. Tänk? Shit, inte konstigt att jag har så ont i ryggen! & jag som skulle boka tid till massage, har jag gjort det än?

Btw, har ni sett snyggingens nya frilla? Värst vad han bytar frilla hela tiden =) Men grymt snyggt är det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0