jag har sett Tokio Hotel

Okej. Jag vet inte hur jag ska börja skriva.. Känner mig så lycklig, så åh.. Har inga ord.. Men ändå känner jag mig lite besviken och ledsen.. Ah, vet ni.. Jag börjar berätta allt från första början och kommer till slutet så klart.. Har många bilder, som jag tänker ladda upp sen, har inte laddat upp dom på datorn än. Fast jag har tyvärr ingen bild på Th, snyft! När dom vinkade genom fönstren så tog jag och filmade, men så chockad som jag var så tog jag ner kameran direkt och filmade mina händer.. Jag kanske lägger upp videon när jag lagt in allt på datan. Om jag nu vet hur man gör, haha.. Aja, videon är inte klok.. Jag var som sagt chockad och så himla lycklig, så jag filmade inte det jag skulle filma! :/


Allt började såhär. Skolan först, slutade halv ett och sen blev det hem för att duscha och fixa sig, även packa. När jag var klar blev det stan en stund. Sen kom Feffe, vi tog bussen in direkt. Tro man smiter, HAAHAA.. Tåget körde kvart i sju, wohooo! Kan säga såhär: jag förstod inte vad jag gjorde, förens jag såg dom. Förstod inte att jag åkte till Stockholm för att se Tokio Hotel. Okej, det är ingen tvekan för mig, men för alla andra.. Hah, folk har frågat mig, om jag är normal osv osv.. Jo, det är jag nog. Haha, men ni vet inte hur mycket Tokio Hotel betyder för mig och som sagt, nu har jag bevisat att jag gör allt för dom. Jag rymde! (A) HAHAHAHHAA. 


Aja. Vi var framme i Stockholm kvart i tolv. Vi letade upp NRJstället och satte oss där, sen kom det fler och fler fans. Vi satt där från tolv-ett till åtta på morgonen, då vi fick ställa oss upp och ställa oss på led. Vi stod utanför NRJ och tänk, tänk att Tokio Hotel satt där inne! Ohlord! Sen gick vi till andra sidan (baksidan), där dom hade gått in, så säger Hakim elr var det Knappen, att vi ska till andra sidan (där vi var innan) så sprang alla dit, shit så trött man var. Vi hade inte ätit, sovit och så springer vi så fort vi kan! När vi kom dit igen, så ser man dom i fönstren. Gustav var så himla fin! Awwww, såå glad jag blev. Ville gråta, tårarna kom men jag lät dom inte rinna ner.. Aw, jag är så himnla lycklig! Fast vi såg aldrig Georg, han visade sig inte =(. Bills leénde, ahh… Gosh!


Sen stack dom till Hotellet, där vi kom sen också. Där fanns fullt med fans såklart! Vi satt alla, tillsammans och väntade på att Tokio Hotel skulle komma ut men dom kom aldrig. Sen var vi tvungna att gå till tåget eftersom att det skulle gå tjugo över sex. Jag & Feffe & Emmy. Jag somnade direkt i tåget, sen vaknar jag av att jag hade fått ett sms, av Feffe. Så synd! Hon ville inte väcka mig utan skrev ett sms istället.. Haha.. Vet ni vad hon säger? "Dom som är kvar, har fått atugrafer och har fått röra på dom!"


Fatta så besvikna vi blev, men ändå inte. För vi åkte dit för att se dom och det fick vi göra! :D
Så jag är glad & lycklig!

 Så, ah.. Det var vår lilla resa. Jag är så himla lycklig! Förstååååå, jag har sett Tokio Hotel! Åh gud! PANIK! Snacka om att nästa gång dom kommer någonstans i närheten är Amela på plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0