Kissie

Kissie ska tydligen vara med på The Voice imorgon kvart över sju, på morgonen.. Någon som kommer se det? Inte jag iallafall. Hah! Jag hatar att vakna tidigt, måste sova så länge det bara går.. Jag minns en gång då Kenza skulle vara på kanal 5, på The Voice, helt tidigt och jag vaknade tidigt för att se det! Haaahaa....... Aldrig mer, det är fan bara tv och ja, wow liksom? Men men. Jag tänker iallafall inte vakna tidigt imorgon för att se Kissie, skulle vara roligt att se henne på TV, och se hur hon ser ut på "riktigt" eftersom att man hör här & där att hon redigerar alla sina bilder innan hon lägger upp dom på bloggen. + att man själv lagt märke till det på vissa bilder. Men vi får se, om jag vaknar för att jag redan sovit för mycket, som man brukar känna, eller ialllafall jag. Eller för andra skäl, vet inte. Men tror iallafall inte att jag kommer vakna & se henne, inget wow som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0