KLAR!

Här rullar det in inlägg för fullt! Haha, ohlord.. Tänkte bara skriva ner att jag pluggat, och att det tog så lång tid för mig att bara klicka upp word och börja skriva, så tog det bara några få minuter att skriva klart det! Så nu är jag klar med det, behövs bara en liten sak till som jag behöver prata med både läraren och en i min grupp, så kommer det bli bra! Sen är det bara till att se om de andra i gruppen är klara med sina uppgifter och sen är det bara till att göra upp en presentation, allt ska ju redovisas.

Nu ser jag på My name is Earl och lyssnar på musik samtidigt, lyckat? Haha.. . Btw, checkat in Kissies nya header? Jag gillar den starkt, sjukt vacker bild på henne! Även om jag inte är något fan! Nu ska jag snacka runt här på msn och sen blir det sooooova.. Ah, jag älskar att sova! Vem gör inte det? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0