Malmö hela dagenlång

Hemmääää. . . Har varit borta hela dagen igen. Denna gången var jag i Malmö hela dagen. Först möttes vi på övre, jag och Karolina sen tog vi en snabb fika på Systrar & Bönor, sen blev det av mot skolan för att prata med min Hemspråkslärare. Därefter gick vi mot bussen, åkte in till Malmö med klassen och när vi kom fram gick vi till stället där det skulle vara Kick Off. Ja, vad ska man säga. Det var bra för man fick tips om vad man skulle tänka på inför Ufföretaget osv osv. När det var klart, skulle vi ta bussen tillbaka men jag stannade och istället var jag med mina två systrar. Gick runt lite på stan, och så åt vi på Max, andra gången för mig. Och nu har jag kommit hem, är trött men vill inte lägga mig än.

Ser istället på någon film som visas på tv6, hm.. & btw, igår såg jag en jättebra film, tror att den också visades på tv6, jättebra var den! Men inte min stil av filmtyp, denna var mer action och såå.. Minns heller inte vad den heter, men sjukt bra!


Jag just nu.. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0