Marabou

Jag är inte så sugen på det just nu, men ikväll kommer jag säkert vara det. Hih, ohnej tro man bestämmer när man ska vara sugen på choklad, haah.. Jaja, that's me.. Sitter och dricker mitt kaffe, i love. Fast det är inget vanligt kaffe (jo det är det) men min specialitet! Kaffe, mjölk (ganska mycket men ändå inte för mycket), och hundra kilo socker. Haha, okej nu överdriver vi inte. Men mycket socker, jag vet att det inte är bra. Men det är så jag älskar det! Isåfall får jag sluta dricka kaffe, fast suuugen försvinner inte.. Hm! Jag som aldrig ens prövat kaffe innan, men men.. Man förändras när man hamnar i en annorlunda sits. Sen jag började jobba på S&B har jag förändrats, och det är inte lite. Det är vad jag själv märkt iallafall, sen vet jag inte om folk ser samma Amela som innan eller en annan nu. Vet iiiiiicke (:


Mycket bättre ljus på toaletten, ;)

Ojoj. Har börjat med uppsatt hår, har det nästan varje dag.. Fast det är bara för jag jobbar med uppsatt hår och så har jag blivit så van.. Ganska ovanligt med släppt hår för mig? Haha, njah.. Men uppsatt hår har blivit ganska vanligt för mig, har det ganska så ofta. Nästan varje dag. Ska försöka släppa ut mitt hår lite oftare, höhö. Den lilla toffsen på huvudet sitter där ganska så ofta, trivs där? ;)

konstig poose, konstig pooose.. Nackspärr? HAHA..... Huvet skulle få vara med 8-)


Blev Marabouchoklad med Helnöt! That's gooood, tycker bara om det & bara choklad, inget annat i, av Marabousmakerna. Skulle vara kul & veta vad folk gillar för Marabousmak! ;P Marabousmak, konstigt ord? Heter det ens så? Aja.. & så geishan, halva kvar, åt direkt då jag köpte den, lite sugen var man. Haha ;p


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; Jo, fick dig med på några bilder :D

2009-09-10 @ 14:44:42
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0