Mini PC

Hejsan sötnosar! Nu har jag äntligen fixat klart datorn. Vaknade runt nio idag för att fixa mig inför jobb, jag började tio. Det ösregnade så pappa körde mig, runt kvart i tio. Sen skulle dom vidare och handla, även handla min dator! Eftersom att jag inte kunde åka med. Men när jag kom till jobb så stod där redan två stycken som bara stod? Haha.. Så snackade dom om att någon hade kommit i onödan, så kommer jag med! Frågar såklart vad som hänt, så hade en av dessa tjejer kommit, när hon inte skulle jobba idag. Men hon kom med bortförklaringar om att hon hade blivit tillsagd att komma idag, men men. Så såklart visste man inte vad man skulle göra, jag orkade inte stå där och tjafsa så jag föreslog att jag kunde gå hem. Men först blev det att ta med fika, blev kaffe med mjölk och mycket socker och sen blev det en chokladmuffin. Sen ringde jag pappa och frågade hur långt dom kommit, som tur var, var dom vid badhuset. Så jag gick dit och åkte med dom. Sen körde vi och köpte min efterlängtade dator. Blev en mini PC, i svart! I love it, fast bara lite svårt att skriva. Hihi, allt är så smått här.. Men jag vänjer mig, börjar redan fatta lite (A). Hihi, här finns cam i själva datorn, så i love it! Har redan testat den, moohahah..

Em. Iallafall, nu har jag fått in en önskan! En stor kvar, hoppashoppashoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0