Missade jobb

Hejsan. Dålig uppdatering, men whaevah.. Sry eller något?

Jag har varit hemma hela dagen och sjukt skönt har det varit! Skulle jobba från nio till fyra idag, men eftersom att jag blev sjuk igår, vaknade med det.. Så vaknade jag imorse av att jag mådde ännu värre än igår.

Jag skrev ju sms till min chef igår och undrade om någon kunde ta mitt pass, ingen kunde. Så jag var tvungen att komma idag. När jag vaknade fick jag panik, mådde sjukt dåligt. Sov inte alls inatt.. Så som tur var, var mina föräldrar uppe imorse och jag bad pappa ringa till jobb.. Jag kunde knappt stå upp utan att jag höll på att spy eller kände mig svimfärdig. Så pappa ringde och jag fick stanna hemma.. Har nu suttit inne hela tiden och känner att jag behöver lite frisk luft. Har heller inte ätit något, förutom två mackor och druckit te.. That's all.. . Är ganska hungrig och slö.. .

Ringde chefen innan och sa att jag kommer och jobbar imorgon, vilket fall som helst. Tänker inte missa skolan och efter skolan blir det jobb, jag är inte den personen som missar viktiga saker för att man är sjuk. Eller annat liknande, men idag mådde jag verkligen, inte alls bra!

Ah.. Och det är också anledningen till att jag inte skrivit här. Mår man inte bra så är det inte så att man tänker "oh, jag måste blogga", orkar man inte ställa sig upp så tror jag ingen sätter sig vid datorn för att srkiva.. Ah, aja.. Nu ska jag gå, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0