My new love

Hihi, tänkte att jag kunde visa bild på min lilla sötnos!
Bilden är tagen från google.se, men exakt denna är det!
Svart & liten, översöt. Har lite svårt att vänja mig med
att tryck-knapparna är på vars en sida om "musen".
Men det går sisådär änsålänge, lär mig det nog snart!
Men är den inte sööööööt? :)



Sitter och kollar på Family Guy, och när det är slut börjar filmen.
Är ganska trött just nu, förstår inte hur jag kan bli så trött så tidigt.
Har varit trött hela helgen, gått och lagt mig vid tio tiden.. Det brukade
jag inte göra innan. Men men, i don't know what it is.. Men nu?
Halv nio.. Haha, ohnej. Nu ska jag duscha för att piggna till lite, sen
ska jag ta en glass, längesen. Mums, ha det nice.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag såg att du hade köpt likadan halsduk som kenza ? vart har du köpt den ? ;) den såg ju go ut som hellst :) kram

2009-09-05 @ 22:24:09
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0