Se vad jag fick igår!

Hello. Har suttit vid datorn och "lärt" mig lite hur man gör, hih.. Gillar den skarpt! Sitter och ser på Lipstick Jungle, sen finns det massor av filmer ikväll som man kan titta på. Men jag ska nog se på, min favorit - komedi.. Alla är inte komedi, och jag brukar inte titta på annat, bara om jag vet att filmerna är bra eller om dom verkar bra. Annars tar jag alltid komedi först.

Fever pitch - komedi, blir nog denna för mig ikväll. Verkar den inte bra, så får det bli någon annan. Eller ingen alls! ;D www.tv.nu, om du själv vill se om du hittar någon du tycker är bra.


haha, em.... inga kommentarer 8-)

Medans jag väntar på att filmen ska börja, har jag min nya vän. Ful. (:

Sen är jag nöjd! (A) Ohnej, sitter och leker med camen lite, är en stolt camägare, HAH! Ohno..


Se vad jag fick igår, av en underbaring! :) Den stora "flaggan/duken" med tokio hotel. Blev överglad!:) Så sött!
Stökig säng, men vad? (: Haha..
Lite roligt, när jag skulle ta kort på väggen, fick jag vända den lilla datorn, för att kunna fota.. Ohnej(:

Btw, nu när jag har egen cam, kanske jag lägger upp dagens klädsel elr annat.. Kommer definitivt lägga upp mycket fler bilder nu.. De gillar vi! ;D


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Fin affisch :P

2009-09-14 @ 21:21:09
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0