Ute en runda

Jag måste säga att det var ganska längesen som jag gick ut och bara var ute. Shit, som tiden går och som allt förändras! Träffade även två småttingar som man umgicks med typ sådär varje dag, för längesen. Känns det som iallafall, fast det var nog i somras? Haha. Aja, nu är jag iallafall hemma och borde snart gå och lägga mig. Jobb imorgon, dödar tid! Åtta på morgonen, maaaaah. Sitter iallafall här och tar emot några låtar som folk skickar, behöver nu när jag har ny data och ni alla vet att det inte är roligt att sitta vid en dator där det inte finns några låtar. Så jag behöver massor (: Hih.

Åh, jag är riktigt trött just nu. Ska nog gå och läsa lite i min bok, har ju inte gjort det på ett tag nu även om jag skriver att jag ska läsa i nästan varje inlägg.. Mhh... Dåligt gjort Amela, får ju göra det jag skriver! Men det blir aldrig av.. Sen så är jag riktigt hungrig också. Nej, vet ni jag ska ta fram boken nu och börja läsa sen ska jag sova. Ja, det är fredag idag och jag ska lägga mig såhär tidigt. Kan bero på jobb klockan åtta på morgonen dagen efter and we love it - not.

Btw, börjar känna att jag har ont i när jag sväljer, halsen är inte som den ska.. Hm, en början på förkyldning eller en sjuk Amela?


Jag innan idag,

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Jaha, visst kan jag det : D

2009-09-11 @ 22:06:21
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0