Vad göööör jag?

Inte pluggar iallafall! Åh, så trött jag är. Vill bara lägga mig i sängen och sova, men kan inte.. Vill plugga, göra klart det bara, så jag inte behöver tänka mer på det. Har hela dagen på mig imorgon, men det känns inte som om jag kommer sitta och plugga... Kommer såklart sova ut, sen kommer jag jobba och sen på kvällen kommer jag nog inte plugga.. Lyckat? Jag måste få gjort detta nu snabbt bara... Jag orkar inte! :( Låter det inte roligt? Seriöst, jag har suttit och skrivit i inläggen nu att jag ska plugga och har jag gjort det? Nej.. . Hååh.. Men när jag ändå väntar på en vän som ska logga in och berätta vad som hänt nu, dessa senaste timmarna så kan jag väl försöka plugga.. Nej ska inte skriva det, då gör jag inte det.. Jag hör av mig sen om jag lyckats eller inte.. Kul för er att veta om jag lyckats plugga eller inte... Men whatever, som sagt, jag skriver för jag tycker om att skriva. Och ja, hih!


Kommentarer
Postat av: jimmy

Söt du är, fin blogg.

2009-09-21 @ 22:22:09
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0