4 april, 2010

Oj! Jag som "fått" tillbaka bloggkänslan? Nah, jag tror inte det.. Inte lika mycket iallafall, en hel dag sedan som jag skrev.. Eller två? Det är redan en ny dag, hehehe.... Nej men, idag har jag inte gjort mycket alls. Dagen började med jobb klockan elva till fyra, därefter gick jag hemåt och det är här jag spenderat resten av dagen. Hemma! Först hade man inte internet för något klyddade, sen hade man inget att göra. Seriöst inget! Jag var så j''vla festsugen idag! Sjukt, men det blev inget. Nähenä. Imorgon kanske? Vi får se!

På måndag är det så att min älskade Josse har bjudit hem oss på S&B för, ja jag vet inte vad som kommer hända där hemma hos henne! :) Haha! Men vi ska iallafall hem till henne, vad ska man köpa? Aw. Oj, jag har ju inte berättat! Josse har fått en bebis, en pojk!:) Så glad för hennes skull! Träffade henne även igen, när jag skulle ta in uteserveringen. Ååååå vad glad jag blev, fick även se en liten bild på bebisen som fanns i hennes mobil. Hihi... Imorgon eller på måndag får jag rusa in i någon butik/affär och se om det finns något sött att köpa.. Om det ens finns något öppet!:) Åh, jag sitter här och berättar om att vi ska dit och att vi ska se bebisen och allt.. Men jag har inte tänkt på att Josse har en stor hund, eller ja.. Jag tycker att den är stor! Det är den. Okej, nu kanske jag är helt ute och cyklar men det kanske är en pitbull.. Den liknar en pitbull iallafall.. Åh gosh! Jag kommer ju dö! Jag som är rädd för bebis hundar, så ska jag komma till en stor? Åh.. HAHA! Nu kom jag åå tänka på då vi var hos S i klassen för att fira 250 dagars, hon hade en liten kattunge.. Ja, jag var livrädd för den.. Jag vågar inte ens tänka på vad jag kommer göra, om jag ens kommer våga gå in i huset av hunden.. Varför ska jag vara sån? Haha.. Kan jag inte bara gilla alla djur? Måste man vara rädd......

Jajaja.. Sitter iallafall här och försöker äta upp min macka som jag suttit med i flera timmar, jag menar det! Flera timmar... Den är helt kall och ändå äter jag den.. Till den blir det coca cola, ofc! Jag är helt hungrig men jag har ingen lust att äta.. Tar en tugga.. Väntar en halvtimme, tar nästa tugga.. Osv osv.. Why? Sen blir jag hungrig igen, kan man inte bara forsa in allting? Hade nog varit godare då, plus att man nog inte hade varit lika hungrig, lika ofta som mig.. Ah, whaev! Vad ska man göra...

Btw, idag gick dagen jättefort och bra på jobb! Vi hade förberett allting men det kom inte så mycket som väntat! Synd! Vi hade kycklingar dansandes utanför och någon som sjöng. "Någon", haha jag vet ju vem han är men ja;). Det delades ut godis och massa skoj, ändå var folket borta. Yaya, inte så lyckat.

Nu ska jag göra annat, ni får ha det great. Lägger in någon bild från igår, pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0