April 29, 2010

Guuud, så trött jag ääär! Jag kom precis hem från praktiken, åh shit! Först började dagen stressigt, trodde vi började halv nio i med att vi skulle ha nationella provet men så skriver M att vi börjar kvart över. Så jag fick skynda mig som fan! När jag kom fram så började vi halv iallafall! Alltså, provet började skrivas halv så det var bra att jag kom innan halv iallafall. Tur! Shit alltså, jag vill inte ens prata eller skriva om hur provet gick, jag är så osäker och så rädd! Haha.. Får bara hoppas på det bästa, (jag är alltid sån när det gäller prov, är alltid osäker på provet även om jag sen på VG på det. Men thats me, jag blir så rädd att det ska bli dåligt!!!!! Hope not!)

Efter provet gick jag och Karolina lite i stan, sen åt jag på Systrar & Bönor. Hm, vad hände med INGEN UTEMAT?! Jaja.. Jag har ätit varje dag hittills, iallafall! Fuckit! Varför så svårt att sluta? Efter maten gick vi till hemmakväll och kollade filmer, därefter sa vi hejdå och jag gick till praktiken vid halv ett. Så nu har jag slutat och jag är dödstrött. Hade bara kunnat lägga mig ner och somna direkt, men jag har massor att göra som vanligt. Känns som om man aldrig får något gjort!

Min engelska läsbok måste läsas klart, ehm.. Jag menar, måste börja på den! Haha.. Och vem orkar sitta inne och läsa en engelsk tråkig bok när det är såååååå fint väder ute?! Men jag måste verkligen läsa! ;(((((

Ah, jag kollade dagens horoskop snabbt!=)

google - dagens horoskop zodiaken
TODAY
Det drar ihop sig till att du måste fatta ett beslut i en viktig fråga. Det här är känsligt och du har sorgfälligt undvikit att på allvar tänka igenom det hela. Nu visar det sig dock att tiden har arbetat för dig. Alltsammans blir mycket enklare än du trott.

TOMORROW
Idag känner du att du befinner dig i ditt rätta element och att du är tillsammans med de rätta människorna, de som finns på resonerar på samma sätt som du och delar dina värderingar. Inte undra på att du trivs - en riktigt bra dag med andra ord.


Bild för någon dag sedan, pallar inte ta en nu :D

Kommentarer
Postat av: Carolina

hoppas du haft en bra dag:)

2010-04-30 @ 23:35:49
URL: http://www.galicarolina,blogg.se
Postat av: Carolina

allt bra med dig idag?:)

2010-05-02 @ 12:35:39
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0