Fiesta

Fredag - Har redan berättat dagen så jag går in mot kvällen direkt. Jag började först med att leta efter kläder som jag kunde ha på mig eftersom att det var Beach Party tema, till vårt 50 dagars firande på magasinet. När jag hittade något så blev det dusch och fix, när jag sen var klar gick jag mot stan för att möta upp Elin. Vi gick direkt mot Mc Donalds för att äta, så gott! Och när tiden började närma sig mötte vi M & E och gick till S. Där blev det förfest med andra tjejer, drack shots & cider, väldigt mycket för min del. HAHA, shit. Ja, skitsamma! (A) När klockan började närma sig tolv gick vi mot magasinet. Och shiiiit, vilket ös! Haha, seriöst. Det var sjukt kul! Tack alla för en otroligt rolig kväll/natt! PUSS PÅ ER!♥

Väldigt kortfattat, jag vet. Men jag orkar faktiskt inte sitta och skriva romaner som jag brukar göra. Inte denna gången iallafall!:)

Lördag - Dagen började med jobb och vid fem tiden var vi klara där. Blev hemåt direkt efter, vilade lite eftersom att jag inte mådde så jättebra från fredagen + att jag jobbade. Haha, shit.. Måste bara berätta en grej som hände på jobb.

En tjej: Ursäkta, vad är detta för korv? Är det vanlig korv eller?
Jag: (Står och tittar på korven en stund och sen på tjejen) "vet inte".
Jag: Men... jag kan gå ner och fråga om du vill?
Tjejen: Ja, om du vill så.
Jag: (Efter att ha vänt mig om för att gå så vänder jag mig om igen mot tjejen) Det är Medwurs.
Tjejen: Jaha, ja tack så mycket!

Haha, seriöst. Vad fick jag i mig i fredags egentligen? Ofta man står som en idiot och inte säger något och sen efter någon minut "vet inte" sen efter att jag sagt att jag ska ner och fråga så vänder jag mig om och kommer på vad det är för korv. Ofta! Hahahaha..

Iallafall, efter att jag vilat en stund började jag fixa mig för utgång igen, denna gången i Malmö. Först åkte vi in och mötte upp några vänner, Anes kom och hämtade oss så blev det först hemma fest. Eller skulle bli, men det blev klydd så vi åkte till konserten direkt. Good!

Sen igår (söndag) har jag bara varit hemma och vilat lite, varit döööd! Sen gick jag även ut för att träffa T,S,S,M och för att äta... Förvånade? Jaja, ska bli slut på det iallafall!

Så, nu har jag berättat snabbt och kortfattat! Nu ska jag laga maaaaaaaaat - PUSS PÅ ER! ♥


Jag i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0