I miss it soo much! <3


Åh, jag saknar Tokio Hotel konserterna som fan! Ta mig tillbaka, låt mig njuta mer och ännu mer än vad jag gjorde då! Åhåå... Kolla bilden, som man ens såg ut! Sitter Kenza där bakom helt fixerad och snygg som fan medans man ser ut som ett spöke! Helt blek, helt död, helt genomfrusen, öronproppar som sticker ut och med färgen blå också så de syns ännu mera! Ståendes bredvid denna snygging, eh vad gjorde jag med mitt liv? Och att jag visades såhär när jag såg världens bästa Tokio Hotel?! Shit, hahhaa! Jag fattar inte. Men vi stod och köade från 08 (?) minns inte riktigt längre, tills vi släpptes in! Klockan sex tror jag, ååh ta mig tillbaka! Ser ni det gula jag har runt handleden? Det var "armband" vi fick för att vi fick GARANTERAT plats längst fram för vi var bland de 500-700 första! Skitbra!:) Men den gången fick vi inte lika bra platser som första gången, då vi stod LÄNGST fram (en person framför mig)! Men det var såå vacker där, åh gud.. Så vackra alla fyra var, även om man inte fick se Gustav så mycket förens på slutet då han gjorde sin grej! Åh, vi älskar er!


Genomfrusen och gömd i vårt lilla bo, under köandet. Vi var gömda här under, under regnskyddet och vi missade BUHU Kenza och Mirre som stod utanför och gjorde något? Vet inte vad, tävling? Jag har ingen aning men de stod där ute och sjöng och hade det trevligt medans vi var här inne gömda och spelade kort, busringde folk och allt! Hahahhaha. Alltså detta är ett minne för livet! Saknar det som fan!:( Köandet var ju helkul! Förutom att man frös ihjäl lite! =) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0