Körskolan

Hejsan sötnosar! Inget bra uppdaterande, jag vet. Men när jag väl sitter vid datan och tänker att jag likabra kan skriva ett inlägg eller två så gör jag det i min "hemliga" blogg istället, sen orkar jag inte skriva här också. Haha! Men iallafall, jag kom precis hem från körskolan, var där och köpte mitt paket och gjorde ett prov - eller började på ett om jag ska vara helt ärlig. Först tänkte jag, vad är detta egentligen? För jag fick börja på prov direkt utan att jag kunde eller visste någonting men så hittade man några svar i böckerna också. Fast ah, helt klyddigt!;( Ska inte säga att det är svårt för det är det inte, men man kan säga att det är svårt att hitta svaren i böckerna när man precis fått de och inte vet någonting.

Men jag ska dit strax igen! Karolina var där innan också, men hon stack. Nu kommer Elin dit, så jag ska pysa ner dit jag med igen. Två gånger under en dag, haha! Jag är duktig;) Nej men jag känner att jag måste få det gjort vafan =) Försöka få igång det och så. Jag tänkte att jag kan fortsätta på provet jag påbörjade och att jag sen (ikväll) kan börja läsa i boken så jag fattar lite.

Jag kommer nog vara där så länge jag orkar, sen ska jag hjälpa mamma och därefter blir det en snabb vända hem för att byta om osv, sen blir det jobb på Badhuset - Ansvarig idag! =) Efter det vet jag inte vad jag kommer göra, om jag kommer vara ute lite eller om jag sticker hem direkt efter för att börja plugga lite, har massor att göra! Har Nationella provet i Svenska B på fredag, på måndag blir det ett prov till i ett annat ämne (inte nationella), men samma dag blir det Nationella provet i Engelska B - speaking, på torsdagen blir det Nationella provet i Engelska B - writing.

Ojoj, hurry up! Elin ringde, nu drar jag. PUSS på er, skriver kanske någon gång sen. Vi får se, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0